Αποφρακτικό MAN
Πίεση & Αναρρόφηση υπό υψηλή πίεση για την οικονομική διαχείριση, υπονόμων και βιομηχανικός καθαρισμός .
Η σύγχρονη αποχέτευσης και καθαρισμού σωλήνων είναι τώρα η συντήρηση του καναλιού είναι πλέον αδιανόητη ως λόγος για την ανάληψη δράσης (συντήρηση) χωρίς καζανάκια. Αυτές οι μηχανές που κατασκευάζονται από εμάς σε διάφορα μεγέθη και τις επιδόσεις.
Τύποι οχημάτων:
- Άκαμπτος φορείς σε δύο, τρεις ή τέσσερις άξονες φορτηγό σασί με τον όγκο του δοχείου εξής:
- σε περίπου 9.000 l σε 18 t επιτρεπόμενο. συνολικό βάρος
- σε περίπου 15.000 l σε 26 t επιτρεπόμενο. συνολικό βάρος
- σε περίπου 20.000 l σε 32 t επιτρεπόμενο. συνολικό βάρος
- Αλλάξτε συστήματα και μονάδες συνημμένο με όγκους εμπορευματοκιβωτίων έως 12.000 l
- Άξονα ή παράλληλα ρυμουλκούμενο Ενιαία άξονα με τον όγκο του δοχείου έως 3.000 l
- Περιοχές εφαρμογής:
- Λάστιχο υψηλής πίεσης για καθαρισμού σωλήνων έως DN 150
- Καθαρισμού αποχετεύσεων έως DN 800
- Μεγάλη προφίλ για τον καθαρισμό DN 800
- και προβοσκίδα καθαρισμού όμβριων
- Βιομηχανικός καθαρισμός
- Ειδικές Εφαρμογές
- Χαρακτηριστικά:
- Τρία εμβολοφόρος αντλία (ρυθμός ροής έως 600 l / min., Αντλία πίεση έως 200 bar)
- Μετατροπέα πίεσης (ρυθμός ροής έως 400 l / min., Αντλία πίεση έως 200 bar)
- Αντλία υψηλής πίεσης (για τον βιομηχανικό καθαρισμό, την ικανότητα της αντλίας κατόπιν αιτήματος)
- Μια αντλία ενός συστήματος για αγωγούς έως DN 800 (ρυθμός ροής έως 600 l / min.)
- Δύο αντλίες συστήματος για αγωγούς έως DN 800 (ρυθμός ροής έως 800 l / min.)
- ένα κεντρικό άξονα σασμανάκη (σασί και κινητήρα PTO με σταθερό φορείς)
- Εξωτερική μονάδα (ξεχωριστό μοτέρ για συστήματα εναλλασσόμενου ρεύματος και ρυμουλκούμενα)
- απροκάλυπτη ή καλύπτονται πλήρως
- με θέρμανση το χειμώνα έως περίπου -15 ° C
- με και χωρίς τη συσκευασία προστασίας από το θόρυβο
- Ανέμη άκαμπτο ή περιστρεφόμενη σε διάφορες παραλλαγές
- Ελέγχου ταχύτητας της πίεσης για την αντλία υψηλής πίεσης
- περισσότερες επιλογές εξοπλισμού κατόπιν παραγγελίας
- Παρά το γεγονός ότι σήμερα στην αποχέτευση καθαρισμό το πηγαίνει περισσότερο στη συνδυασμένο όχημα αναρρόφησης, παγίδα, στα καζανάκια εξακολουθούν να έχουν το δικαίωμα να υπάρχει, αν η ξεχωριστή χρήση της πίεσης φορτηγού οχήματος και κενού είναι απαραίτητη οργανωτική και οικονομική άποψη.



